Najnowsze Wpisy

Wow moja pierwsza notka;) Komentarze (0)
10. listopada 2002 17:06:00
linkologia.pl spis.pl

Hrjka!!

Nsareszcie mam bloga jakiego chciałam:) mój brat mi zrobił hehe chociaz do czegoiś  sie czasem przyda;) nie no tak wogle to jest spoko gośicu tylko czasami mnie wkurza:) Postaram sie pisać regularnie mojego bloga i tak odrazu chciałam przeprosic za błędy!!;)

A tak po za tym to dzis niedziela ale na szcezście jutro jeszcze wolne 11 listopada dzień niepodległości a ja sobie siedez przed kompem i sie nudze tzn teraz pisze bloga;) a zaraz ide do kolegi oddac prace.

Dziś mój kofany sąsiad ma 18-ste wszystkich marzen;urodzinki i z tej okazji życze Ci Barmanku wszystkiego naj naj naj naj..... lepszego zdrówka i spełnienia ) sto lat sto lat niech żyje żyje nam!!!!

 

~tusia~ : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

taniec-w-grobie | pierwszy-spacer | smic-hogwart | martusia0412 | greta-tool | Mailing